Nieuw management team bij Lechler

Per 1 januari 2022 is de raad van bestuur bij Lechler GmbH gewijzigd. Onze bestaande voorzitter van de raad van bestuur, Dhr. Guido Kunzmann, heeft zijn functie eind 2021 om gezondheidsredenen neergelegd.

Guido Kunzmann had een blijvende invloed op de ontwikkeling van het bedrijf en vormde het tot Europa's nr. 1 op het gebied van sproeinozzle technologie. Onder zijn leiding heeft het bedrijf meerdere malen aanzienlijk geïnvesteerd in Metzingen, het meest recent in het nieuwe logistieke centrum. Dhr. Kunzmann heeft ook een sleutelrol gespeeld bij het aanjagen van het internationaliseringsproces, bijvoorbeeld met de bouw van een volledig nieuwe fabriek in China. Dhr. Kunzmann blijft aan de onderneming verbonden als adviseur en voor speciale projecten.

Dhr. Patrick Muff, die in de raad van bestuur verantwoordelijk was voor verkoop en marketing, zal de activiteiten van Lechler in de toekomst als directeur verder besturen. Hierbij gesteund door een gekwalificeerd en gemotiveerd managementteam. De economisch gezonde onderneming ziet zich daarmee goed gepositioneerd om de positieve ontwikkeling van de afgelopen jaren in de geest van Dhr. Kunzmann voort te zetten.

Patrick Muff (links) und Guido Kunzmann (rechts)
Dhr. Patrick Muff (links) en Dhr. Guido Kunzmann (rechts)